2012年11月9日星期五

闊別澳洲大地一週年了!

2010年10月我踏上長征旅途~
去從未踏足o既澳洲進發~
事前我只買o左出發o既機票而冇買回程~
帶住幾千澳紙就出發啦~
只希望可以o係當地生活滿一年~
唔需要大賺而回~
只求可以踏足呢片土地每個角落~

本來只諗住挑十張左右精選相出o黎~
點知完全下不了手...
最後挑出o左近百張相~
再組合成呢個網誌~
希望可以俾大家瞥見澳洲o既美麗~
亦希望大家可以了解去澳洲工作假期o既人,何以對澳洲咁念念不忘~

第一站我去Melbourne~
一個非常古樸幽雅o既城市~
有美麗o既Shrine of Remembrance~
亦有多姿多采o既Victoria Market(呢度食蠔好平!
)~
而報個旅行團,就可以向有名o既大洋路進發~


聖誕前夕,我o係葡萄園賺到第一桶金~
於是就訂機票去Sydney準備過聖誕同跨年啦!!

而因為有朋友仗義借宿好多宵~
慳o左好多盤纏,而我亦o係呢度搵到份聖誕臨時工~


跨完年後,就向我夢想國度Tasmania進發啦~
如果世上有人間仙境~
大概就係呢度啦!



我太愛Tasmania~
我曾經同其他人自駕環島兩次~
經歷佢所有晴雨天風景~
而我亦o係呢度搵到所有背包客夢寐以求o既車厘子園工作~
而愛拼o既我,o係呢份計件工作上搵到第二桶金!!


因為太愛Tasmania~
臨走前最後兩星期~
我再o黎到呢個人間仙境~
為o既係鬱金香花田開花~

而我亦用一星期都融入當地家庭作help exchange~
跟佢o地去餐廳工作(夢寐以求o既嘗試!)~
亦都去過speech festive~
當中最懷念係最南部Bruny Island~
海邊有無數大生蠔任挖任食!



每個澳洲背包客少不了o既行程~
當然係要去Uluru~
o係世界中心呼喚愛!!!
景色太美~
每分每秒都變化o既
Uluru殺o左我好多菲林...


Adelaide係一個好悶o既城市...
而佢亦只係一個中途站~
但遇上非常友善o既Aussie~
每日為我o地精心準備晚餐,而且分文不收!
o係呢度,我見過最美o既日落~
亦有全球最大o既搖搖木馬!!!



Adelaide係去Kangaroo Island呢片人間淨土o既一個踏板~
而去Kangaroo Island實在係貴絕...
但可以見到一海灘o既海豹~
實在幾貴都值得~
而我最想念島上o既蜂蜜雪糕~



Adelaide只係一個中途站~
為o既係要坐火車去Perth~
接近三日o既車程實在畢生難忘...咁攰......
但Perth亦係令人懷念o既地方~
因為呢度有最美o既海灘~
亦為我提供o左一份長達三個月,收入穩定o既蔬菜廠工作~
更因為咁,認識o左一大班感情非常好o既台灣朋友~



攜著第三桶金闊別Perth~
踏上遊覽西澳o既旅行團~
西岸風光同東岸截然不同~
但同樣美不勝收~
而最期待係Broome哥度睇每年得幾個月有,每個月只有兩三日o既登月階梯~



旅程近尾聲我都一直o係度玩~
去到Cairns~
我當然有去潛水~
亦都參觀o左天空之城~
更遇上一個要o黎呢邊結婚o既朋友~
只能講一句:世界真係好細~



一年澳洲生活~
感激一切都好順利~
我係一個不斷移動,移動到新一個地方先搵工o既背包客~
但每次總能o係我定落o黎一星期內搵到工~
亦都好感激背包客棧內友善o既台灣人~
佢o地比香港哥個論壇更有人情味,更能互相扶持~
我亦o係呢度搵到第一份工同第一次環Tasmania o既友伴~
我知道,人在旅途難免有迷惘無助之時~
多一份支持鼓勵,總比嫌厭埋怨好~



最想念當然有澳洲特有動物們~
佢o地又蠢又可愛~
而且非常友善!!



當然仲有其他動物們啦~


完成澳洲362日工作假期~
我用賺到o既錢再去紐西蘭作18日旅行~
直至o黎到呢度~
我先知有比Tasmania更仙境o既地方~
呢度o既山河湖海都咁靚~


唯一美中不足係因天氣關係冇做到skydiving~
如果唔係,我o既紐西蘭之旅可算完美~
亦多得Magic Bus o既上佳服務!



一生人有一次機會作咁樣o既旅行實在好難得~
而o係回港整整一年後仍足以令我回味無窮~
每次睇返d相,我都會為著人生有呢個經歷而感動落淚~

我相信見到我呢篇網誌o既各位年青人都係有興趣闖出去~
如果有呢個心,就
唔好再猶豫啦~
快d去多多了解呢個工作假期計劃~
讓你人生留下滿滿o既回憶,而唔係遺憾追悔~

如果有興趣o既朋友可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
希望可以幫到你o地解開疑慮~
勇敢咁闖出去體驗人生~
   

沒有留言:

發佈留言