2013年1月11日星期五

黑底怪亮白肌膚之路

好耐冇寫blog啦~
話說海倫去o左歐遊20日~
返o黎到而家都未得閒寫o野......

但o係出發之前~
海倫受iMORE X Shiseido邀請~
試用Shiseido全新未推出o既終極擊斑美透白組合!!!


話說...海倫由細到大都未白過......
用過無數產品都唔見有任何效果......

去菲律賓都會俾當地人以為係local......
對於美白我已經係死心...
但既然係試用~
咪即管試下囉~




呢次試用係一個七天套裝~
每日早晚都要用佢o既精華素~
而第四晚就用埋個面膜~
實行雙劍合璧,色斑絕跡!!



盒入面有介紹呢個產品o既原理~
但試用先係重點!!!



當中最令我驚訝o既係佢個面膜!!!


因為面膜剪裁非常好~
令成個面膜可以緊貼肌膚~
而且...你睇!!!
用完真係即刻白o左!!!



試用o左一個禮拜~
可以見到膚色有變白淨均勻~
(可惜光源影響攝影響果...)
其實最明顯對比係未用過同第六日~
可以見到即時亮白同有透明感~
但每日不同o既外來光源有引起一d色差...

黑底怪o既我由細到大都冇白過~
當然用完亦冇即時變得白雪雪~
但每次照鏡都好開心真係有變得均勻淨白o左~
所以我相信易變白o既朋友應該有更明顯效果~
但用o左一星期,最喜出望外係暗瘡印都有變淡到~
只係皮膚有少少敏感症狀~
所以可以見到紅色點點多o左~

而呢個產品終於上市啦!!!
大家如果有興趣,可以去Shiseido各店舖親身體驗一下~

如果有疑問可以電郵聯絡我 :)
pansychangchl@hotmail.com
   

沒有留言:

發佈留言